Sposoby na zwiększenie sprzedaży w firmie!

Sprzedaż jest najważniejsza!

Otóż badania pokazują, że klienci bardzo często dokonują zakupów właśnie dzięki informacjom przeczytanym na blogu. Kiedy połączysz swój biznes z regularnym prowadzeniem bloga, to możesz osiągnąć bardzo duży napływ klientów.

Postaw się na miejscu swojego klienta i pomyśl przez chwilę, jakich informacji może on wyszukiwać na temat twoich produktów czy usług. Jakie zapytania wpisuje w Google.

Przykładowo, kiedy ktoś wyszukuje butów to wpisuje konkretne frazy, jak np: buty na zimę dla dziecka, czy też buty sportowe do biegania. Często wielu ludzi nie wie jakie buty kupić, dlatego wpisuje różne hasła w Google i wyszukuje na ich temat informacji.

Z pewnością wpisuje: jakie buty wybrać do biegania, jakie buty wybrać dla dziecka, albo jeszcze konkretniej: „jakie buty wybrać dla dziecka w wieku 2 lat”, jakie dla dziecka w wieku 5 lat, itd.

Samo Google podpowie Ci jakie jeszcze frazy wpisują twoi klienci, wystarczy że wpiszesz frazę: „jakie buty wybrać dla dziecka w wieku 2 lat”

Na samym dole strony Google podpowie Ci co jeszcze wpisują twoi klienci i jakich odpowiedzi szukają. Wpisz i sprawdź, czego wyszukują twoi klienci. To Ci pomoże tworzyć lepszy marketing.

To jest główny znak dla Ciebie, że powinieneś na swojej stronie dokładnie opisać dlaczego akurat takie buty wybrać, jakie są korzyści, itd.

Dzisiaj samo wystawienie produktów w sklepie i zakup reklamy nie spowoduje, że klienci zaczną kupować jak szaleni, a twój biznes ruszy tak z kopyta, że system płatności nie nadąży zatwierdzać płatności. Niestety tak to nie działa, a czasy się zmieniają i będzie jeszcze trudniej, dlatego warto abyś uczył się marketingu, bo to z pewnością pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i prowadzić spokojny, kontrolowany i rosnący z miesiąca na miesiąc biznes.

Musisz zrozumieć również, że klient potrzebuje czasu, aby dojrzeć do zakupu. Na początek wyszukuje po prostu informacji o produkcie, który chce nabyć i dopiero potem wybiera sprzedawcę u którego zakupi. Cena również ma znaczenie, ale jak ustawiać ceny, żeby mieć mnóstwo klientów opowiem Ci w punkcie drugim, przy zwiększeniu wartości koszyka twojego klienta.

Już wiesz jak prowadzić bloga, żeby przyciągać więcej zainteresowanych klientów twoimi produktami czy usługami. Teraz opowiem Ci jeszcze trochę o pozycjonowaniu, ponieważ wiele początkujących osób popełnia masakryczne i niewybaczalne błędy, myśląc że to pozycjonowanie polega na zdobyciu tylko wysokiej pozycji na odpowiednie hasła.

Otóż muszę Cię zmartwić. Dzisiaj Google jest bardzo wyczulone na pozycjonowanie w wyszukiwarce i często nawet zakupienie milionów najlepszych linków nie da Ci nigdy wysokich pozycji w Google, ponieważ Google stawia na jakość treści na stronie i jeśli użytkownik trafia z wyszukiwarki do twojej strony i po 5 sekundach ją opuszcza to jest to bardzo duży znak dla Google, że ta strona jest mało wartościowa dla użytkownika i spycha ją w dół.

Dlatego najważniejsze w pozycjonowaniu są treści na stronie. Po prostu musisz produkować wysokiej jakości kontent dla swoich potencjalnych klientów. Dodatkowo prowadzenie bloga firmowego wraz z firmową stroną podniesie Ci pozycje na te kluczowe hasła, na które chcesz zdobywać wysokie pozycje.

Google uwielbia, gdy na stronie coś się dzieje. Gdy pojawia się nowa treść i wcale nie chodzi o to żebyś teraz pisał codziennie artykuły na bloga, ale przynajmniej raz w tygodniu mogłoby się coś nowego pojawić. Dodatkowo znakiem dla Google są komentarze, które użytkownicy zostawiają.

Najbardziej w pozycjonowaniu liczy się czas spędzony na stronie.

Kiedy potencjalny klient trafi na twojego bloga, gdzie opisujesz dlaczego warto wybrać te buty, jakie korzyści niosą te buty, czemu te buty będą odpowiednie dla twojego dziecka to nie przeczyta tylko jednego artykułu, ale będzie tam przebywać wiele minut i przeczyta kilka artykułów i zrozumie, że właśnie twój sklep dostarczy mu odpowiednich butów dla jego dziecka.

Kolejny plusy prowadzenia bloga to:

  1. Pozycjonujesz się na eksperta w oczach klienta. Klient zaczyna Ci ufać bardziej niż zwykłym opisom w sklepie, które mówią tylko z czego jest but i jaki jest rozmiar.
  2. Pozycjonujesz się na kilka fraz i ludzie trafiają z wielu różnych zapytań do Ciebie, a nie tylko z jednej na którą chcesz być na pierwszym miejscu. Po roku pracy, tfu nawet po kilku miesiącach możesz mieć wiele setek, a nawet tysięcy wejść na stronę z wielu różnych fraz z Google.

Oczywiście również musisz dodawać stronę do katalogów, ale tylko tych najlepszych, takich jak katalog.onet.pl, katalog.wp.pl, katalog.gazeta.pl i wszystkie inne podobne najlepsze dostępne na rynku. Te katalogi są moderowane i płatne, dzięki czemu masz pewność, że taki link będzie na zawsze i znowu zyskujesz w oczach Google, bo twoja strona jest linkowana z bardzo dobrych stron, a nie byle jakich katalogów po 1zl, które po pewnym czasie znikają z sieci.

You may also like...